CONVENI DE COL·LABORACIÓ AMB INCORPORA

Aquest mes Albert Vidal, en qualitat de Director General de l’entitat, ha signat el conveni d’incorporació de la Fundació El Maresme al programa “Incorpora” de l’Obra Social La Caixa.

L’entitat financera impulsa aquest projecte amb l’objectiu de facilitar la integració laboral a persones en risc d’exclusió social. Així doncs, es tracta d’un programa d’intermediació laboral que combina les necessitats del teixit social i empresarial d’una manera òptima perquè l’èxit de la integració estigui assegurat. A continuació us facilitem l’enllaç on podreu trobar més informació sobre el projecte: PROGRAMA INCORPORA DE LA CAIXA.

Des de la Fundació estem molt contents i agraïts per la confiança i l’oportunitat donada, i creiem que serà l’inici d’una excel·lent col·laboració.