DIA INTERNACIONAL DE LES PERSONES AMB DISCAPACITAT

Per a les entitats que desenvolupem una tasca compromesa amb les persones amb discapacitat, el 3 de desembre és una data important en el nostre calendari. I és que, malgrat el treball diari que es realitza per reconèixer socialment les persones amb alguna discapacitat, encara existeixen moltes desigualtats que d’alguna manera s’han de poder ressaltar i visualitzar.

Per aquest motiu, representants dels diversos centres i serveis de la Fundació i el CEO del Maresme ens vam trobar ahir a les 12h del migdia a la Plaça de l’Ajuntament per llegir el Manifest 2015 i reclamar respostes a les nostres necessitats, recordant que molts dels nostres drets s’estan veient trepitjats.

A més a més, durant el dia ens vam fer presents a la ciutat amb un estand a la Plaça Santa Anna de Mataró com a punt informatiu per poder explicar qui som i quina tasca fem i com a punt de venda dels productes artesanals elaborats per usuaris de la Fundació. Aquesta parada també es mantindrà els dies 5 i 6 de desembre a la tarda, amb la possibilitat d’adquirir el Calendari Solidari 2016 per un preu de 5€, en el qual hi ha participat tots els serveis de l’entitat, sota un mateix tema: la celebració dels 50 anys.

De fet, aprofitant el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, també es va dur a terme una roda de premsa per presentar els actes organitzats pel 2016 en motiu de la celebració del 50è aniversari de l’entitat. Presidida per Albert Vidal, Director Gerent de la Fundació, juntament amb Jaume Calsapeu, membre del patronat, es va donar el tret de sortida dels 50 anys explicant com s’ha arribat fins al moment actual, exposant el logotip creat per la ocasió, presentant les activitats programades i el calendari solidari, així com animant a compartir la celebració amb tota la població.