DIA INTERNACIONAL PERSONES AMB DISCAPACITAT

Ahir, 3 de desembre, des de la Fundació el Maresme vàrem celebrar el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat fent-nos visibles a la ciutat de Mataró.

Malgrat fos un dia plujós, vam estar presents a la Plaça Santa Anna de Mataró amb un estand informatiu on usuaris de la Fundació posaven a la venda els productes de l’Artesania d’en Santi i el Calendari Solidari 2015.

Alhora, a les 12h del migdia molts usuaris representants dels diversos centres i serveis es van concentrar al centre de Mataró per presenciar la lectura del Manifest oficial del 2014 “Els nostres drets no cauran”. Un acte amb una intenció reivindicativa va fer notar la voluntat de les persones amb discapacitat intel·lectual de fer-se presents a la ciutat de Mataró i demanar els seus drets com a persones ciutadanes de la societat. Els mitjans de comunicació locals també varen fer ressò de la tasca de la Fundació i els actes al voltant d’aquest dia.