EL SERVEI D’HABITATGE VIATJA A PRAGA

Ja és tota una tradició i tots l’esperen amb moltes ganes!! Un grup del Servei de Llars Residència i Programa de Suport a l’Autonomia a la Pròpia Llar (SASVI), acompanyats per un professional de la Fundació el Maresme, acaba d’arribar a Praga de vacances. Estan molt emocionants!!

Aquesta iniciativa es va iniciar l’any 2014 i, des d’aleshores, han viatjat a Berlín, País Basc, Àmsterdam, Galícia, Roma i enguany a Praga.

Des del Servei d’Habitatges de la Fundació el Maresme proporcionem atenció i acompanyament en una llar substitutòria o pròpia a persones adultes amb discapacitat intel·lectual. Donem resposta a les necessitats individuals d’atenció i socialització de les persones que hi viuen, vetllant pel seu desenvolupament integral i afavorint la seva autonomia, tot promovent la convivència, el vincle a la llar i la participació en la comunitat.