ENS VISITA EL CONSELLER CHAKIR EL HOMRANI

Aquest migdia, el conseller de Treball, Afers Socials i Famílies, Chakir el Homrani, ha visitat el centre especial de treball CEO del Maresme, el Servei de Formació i d’Inserció a l’empresa ordinària i el Jaume Isern, un dels centres ocupacionals de la Fundació Maresme. Ha vingut acompanyat del director general d’Economia Social, Tercer Sector, Cooperativisme i Autoempresa de la Generalitat de Catalunya, Josep Vidal. La visita s’ha produït amb motiu de la participació d’ambdues personalitats en l’acte d’inauguració del Centre de Noves Oportunitats de Mataró i del programa de visites a entitats socials del territori.

El president de l’entitat, Josep Morgades, i el seu director general, Albert Vidal, els han rebut i han aprofitat l’ocasió per incidir en el model de serveis d’inserció a l’empresa ordinària de les persones amb discapacitat intel·lectual que ofereix la Fundació a la comarca, en el centre especial de treball de l’Entitat, el CEO del Maresme, que actualment dona ocupació a més de 200 persones en risc d’exclusió social, així com de l’evolució que requereixen els serveis ocupacionals terapèutics on s’atenen persones amb discapacitat intel·lectual.