“ESCOLTA LES NOSTRES VEUS”

Els dies 2, 3 i 4 d’octubre, els autogestors Jose Antonio Redondo i Francesc Urgell van representar una part del col·lectiu d’autogestors de Catalunya a la Trobada Europea d’Autogestors (EPSA) celebrada a Madrid.

Sota el lema “Escola les nostres veus. La meva vida, les meves decisions”, un total de 200 autogestors i autogestores de 27 països van reunir-se per tractar qüestions essencials com l’autorepresentació o la presa de decisions, amb sessions plenàries i tallers per pensar i expressar-se sobre temàtiques concretes.

A més de la Fundació el Maresme, la delegació catalana també va comptar amb autogestors de l’Observatori de Drets de DINCAT i d’entitats sòcies sòcies (APRODISCA, ASPRONIS, Centre Assistencial Sant Joan de Déu, Fundació Ramon Noguera i la Fundació Sant Tomàs, som-fundació).

En general va ser una experiència molt gratificant tant per la oportunitat per expressar-se i decidir com a nivell personal, pel fet de representar tot un col·lectiu.

Clicant al següent enllaç podreu consultar totes les conclusions acordades al Congrés.

FONT: DINCAT

4 respostes

Els comentaris estàn tancats.