EXPLICANT EL SERVEI DE FORMACIÓ I INSERCIÓ

Des que hem iniciat el 2016, ja s’han organitzat un parell d’activitats al Servei de Formació i Inserció (SEFI) per apropar com treballen les persones amb discapacitat intel·lectual.

Per una banda, es va organitzar una xerrada pels alumnes de segon del CFGS d’Integració Social de l’Institut Puig i Cadafalch, als quals es va explicar la tasca de les àrees laborals del Centre Especial de Treball -CEO del Maresme- i de la Fundació el Maresme –SEFI-. La jornada també va comptar amb la visita de les instal·lacions del CEO del Maresme, que es va complementar amb l’exposició d’experiències en primera persona dels propis treballadors. En efecte, va ser un moment de trobada i participació entre alumnes i persones amb discapacitat intel·lectual que es va valorar molt positivament!

D’altra banda, també es va organitzar una xerrada sobre el Treball Amb Suport, on tres treballadors amb discapacitat intel·lectual que treballen a l’empresa ordinària van fer una explicació de la seva experiència, transmetent que la inclusió és possible, com a missatge principal.

3 respostes

Els comentaris estàn tancats.