PRESENTACIÓ DE LES DISSANTES 2017

Aquest dimarts passat, 30 de maig, Can Palauet ha sigut l’escenari de la presentació oficial de les Dissantes 2017. A la mateixa, hi van assistir Joaquim Fernández, regidor de cultura, Albert Vidal, director general de la Fundació el Maresme, Javi Ávila, dinamitzador del Projecte Santi, i Dani Sánchez, treballador del CEO i un dels ballarins de la flashmob d’enguany.

A la roda de premsa es van presentar els diferents actes i grups que encapçalen les Dissantes del proper 22 de juliol, unes Dissantes que ja fa cinc anys que formen part de la Festa Major de Mataró.

El programa
El dissabte 22 de juliol, a partir de les 17.30h, l’Espai Firal del Nou Parc Central acollirà diverses activitats i jocs infantils. Posteriorment, a les 20.30h, arribarà un dels moments més esperats de les Dissantes: la flashmob del “Jo sóc com tu” que, enguany, versiona el grup madrileny Canteca de Macao.

Tot seguit, tindrà lloc la nit musical i solidària amb un sopar amenitzat per Jo Jet i Maria Ribot. La festa continuarà amb els grups musicals Animal i la seva combinació de pop, reggae i soul, el rock dels Exceso i el grup estrella d’aquestes Dissantes, Canteca de Macao. La nit es tancarà amb The Cabrians i el duo de Dj’s Bipolar.