2.000€ DE LA FUNDACIÓN MAPFRE PER A LA COMPRA D’EPIS

La Fundación Mapfre ens ha fet una donació d’una subvenció de 2.000 euros per a la compra d’Equips de Protecció Individual (EPIs) en un moment tan complicat com el que estem vivint des de l’inici de l’estat l’alarma. La donació s’emmarca dins d’una campanya de microdonacions en el sí del seu programa “Sé Solidario”, engegada per Fundació Mapfre arran de la covid-19 per facilitar l’arribada de material sanitari a entitats socials assitencials.

Des de la Fundació el Maresme agraïm molt la concessió d’aquesta subvenció ja que la insuficiència d’equips de protecció individual està suposant un problema econòmic important, ja que a hores d’ara l’entitat ha assumit una despesa de 8.000€ extres per adquirir-ne per compte propi.