DeTuatu_nit de gala 2021

LA FUNDACIÓ EL MARESME REPRÈN LA TRADICIONAL NIT DE GALA

Aquest any sí! Torna la tradicional Nit de Gala de la Fundació el Maresme!

Ho fem amb un espectacle de circ integrador (representat per artistes amb i sense discapacitat intel.lectual) que us deixarà amb la boca ben oberta: “DE TU A TU”, de la companyia Mur Espectacle.

El dissabte 11 de desembre a les 20h, el Teatre Monumental de Mataró serà l’escenari d’una autèntica mostra d’inclusió i de transformació social, de professionalitat, de delicadesa i d’humor que no us podeu perdre!

Sergi Conesa, Oriol Morgades, Quique Maltas, Olga Pastor i Manolo Osorio, persones conegudes per a molts i moltes de vosaltres, demostraran les seves habilitats escèniques i circenses, trencant prejudicis i posant en valor la diversitat i les capacitats.

Ens acompanyeu el dissabte 11 de desembre a les 20h a omplir el Teatre Monumental de gom a gom?
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

🎟VENDA D’ENTRADES:
Cultura Mataró

– Oficines centrals de la Fundació el Maresme (Muralla dels Genovesos, 12, Mataró)

cartell Nit de gala 2021 De tu a tu-OK