LA FUNDACIÓ A LES ESCOLES

Els grups d’Extens 2 de l’STO Pere Parera continuem visitant les escoles més properes amb l’objectiu de treballar la inclusió social i fer-nos visibles a través del projecte Santi. Aquest any hem visitat dues escoles: Les Fonts i Sant Miquel del Cros d’Argentona.

Una vegada més, l’experiència per ambdues parts ha estat molt enriquidora. De forma molt planera expliquem als nens de 1r i 2n de primària que és la Fundació i un grupet dels nostres usuaris es presenta explicant quins són els seus gustos, les seves dificultats, les seves feines i les seves inquietuds. Els deixem manipular un plafó de comunicació per tal que coneguin eines que s’utilitzen en els nostres centres, i els nens poden preguntar i resoldre dubtes respecte al nostre col·lectiu,. Tot seguit els hi ensenyem les cançons d’en Santi per, finalment, ballar-les tots junts.

Per tal que quedi un bon record de la jornada, els hi fem entrega d’un Santi fet de pasta de paper elaborat a l’ocupació d’Artesania de l’STO Pere Parera.