LA FUNDACIÓ, A LA PRESENTACIÓ DE “NEENS”

El passat divendres dia 17 de febrer a les 20h, el Centre cívic de Premià de Mar va acollir l’acte de presentació de la nova Associació NEENS. Durant l’acte, es va organitzar una taula rodona en la qual la Fundació el Maresme hi va participar, amb l’objectiu d’oferir el seu suport i el treball en xarxa amb totes les entitats de la comarca que treballen per a les persones amb discapacitat.

NEENS és una associació sense ànim de lucre formada per mares i pares de Premià de Mar amb infants amb necessitats educatives especials i específiques. L’objectiu d’aquesta iniciativa és treballar perquè tots els nens i les nenes formin part de la societat independentment de les seves capacitats funcionals. En aquest sentit, proposen diverses actuacions, com ara tallers grupals per a nens i nenes amb problemes de socialització; la creació d’un grup de vetlladores de suport a les escoles per suplir aquelles franges que no depenen del Departament d’Ensenyament; l’atenció a alumnes amb altes capacitats intel·lectuals; tallers preventius, i ajuda i assessorament a les famílies, entre d’altres.