NIT DE GALA 2021_ DE TU A TU

NIT DE GALA ’21 VIBRANT AMB UN “DE TU A TU” 100% ART INCLUSIU

• Sergi Conesa, Oriol Morgades, Quique Maltas, Olga Pastor i Manolo Osorio, persones ateses a la Fundació, demostren les seves habilitats escèniques i circenses, trencant prejudicis i posant en valor la diversitat i les capacitats.

“Potent, visual, divertit, professional, inclusiu, normalitzador! No podíem haver recuperat la nostra tradicional Nit de Gala de millor manera!”, amb aquestes paraules, la Lydia Ruiz, responsable de comunicació, resumia l’espectacle i felicitava, en nom de la Fundació el Maresme, a tot l’equip d’artistes de l’espectacle de circ integrador “De tu a tu”, de la companyia Mur Espectacle.

Els aplaudiments i ovacions constants de l’auditori, ple de gom a gom, van posar de palès l’excel·lent actuació que es va viure aquest dissabte, 11 de desembre, al Teatre Monumental de Mataró. A banda de famílies, persones ateses i treballadores i membres de la junta de patronat, la Nit de Gala de la Fundació el Maresme va comptar amb la presència de representants dels  grups polítics del consistori mataroní. De fet, Sergio Morales, 2n. Tinent Alcalde i regidor d’Ocupació i Empresa, va acabar participant activament d’un dels moments més divertits i emocionants de l’espectacle.

“De tu a tu” fa mesos que estan de gira per tot l’Estat. Format per artistes amb i sense discapacitat intel·lectual, a cada actuació demostren les seves habilitats escèniques i circenses, trencant prejudicis i posant en valor la diversitat i les capacitats. “De tu a tu” transmet una mirada profunda i sincera de les relacions interpersonals que sorgeixen quan dos persones es troben connectant a través de les arts escèniques. Construeix un relat a través de binomis plens de màgia que travessen les barreres de la diversitat, oferint un missatge transformador i capacitant per trencar els prejudicis que la societat arrossega envers les persones amb discapacitat intel·lectual. Una mostra inequívoca d’inclusió i transformació social, professionalitat, delicadesa i humor.

La celebració de la Nit de Gala tanca el programa d’actes organitzats per la Fundació el Maresme en el marc del Dia Internacional de les Persones amb disCapacitat i ha estat possible gràcies a la col·laboració de Fundació “la Caixa” i CaixaBank, també representada entre el públic, les quals, un cop més, han demostrat el seu compromís social amb les persones amb discapacitat intel·lectual del Maresme. “Agraïm molt la seva aposta continuada per iniciatives d’economia social i solidària, el desenvolupament local i la millora de la qualitat de vida de persones amb discapacitat intel·lectual, un dels col·lectius més vulnerables de la nostra societat”, manifesta Albert Vidal, director gerent de la Fundació el Maresme.