L’ACTOR JORDI COLL, SENSIBLE AMB LES PERSONES AMB DISCAPACITAT INTEL·LECTUAL

Aquest matí hem rebut una visita molt especial: la de l’actor, cantant i ballarí mataroní Jordi Coll.

El passat mes de novembre, el reconegut concursant de Tu Cara Me Suena va guanyar la seva primera gala imitant a Rick James i va donar el premi valorat en 3.000€ a la Fundació el Maresme.

Avui s’ha apropa’t al Centre Ocupacional Jaume Isern i al nostre Centre Especial de Treball, el CEO del Maresme, per conèixer de primera mà els serveis que oferim des de l’entitat i la realitat del nostre dia a dia.

La visita ha estat una injecció d’emoció i alegria, tant per a les persones ateses com per a l’equip professional! Des de l’entitat l’hem volgut obsequiar amb uns productes de l’artesania d’en Santi que realitzem als diferents centres ocupacionals.

Moltíssimes gràcies per la teva sensibilitat envers les persones amb discapacitat intel·lectual i la tasca que realitzem des de la Fundació!