Les Dissantes 2015

Les Dissantes 2015 va mantenir el format dels anys anteriors, amb les activitats i jocs infantils, la flashmob i el concert final amb la participació dels grups “Buhos”, “La pegatina” i els punxadiscos “Dj Redo” i “Dj Paxitu” que, a causa de la pluja es va haver de cancel·lar. Prèviament al concert, va actuar el grup Mataroní “Jarps”.

Va ser una edició en la que es va aconseguir una gran participació en la flashmob amb un total de 12.000 persones. En canvi, al concert, tot i que a l’inici es van reunir 14.000 assistents, la pluja va buidar l’espai completament.

Cal destacar també la col·laboració de més de 350 voluntaris per a l’organització de l’esdeveniment, un peça que esdevé clau per a l’èxit de les Dissantes.

El cartell

Coreografia