Iniciem-la-campanya-de-inscripcions-de-voluntariat-de-les-Dissantes-2022

Gràcies a les

persones voluntaries
Què són les Dissantes?

Les Dissantes és un esdeveniment inclusiu i solidari que pretén visibilitzar i normalitzar el col·lectiu de persones amb discapacitat intel·lectual. Es realitzen cada any des del 2013, exceptuant l’any 2020 i 2021 degut a la pandèmia, formant part de la programació de Les Santes, Festa Major de Mataró.

Les Dissantes ofereix 12 hores d’entreteniment per a tots els públics a través d’activitats i jocs infantils, una multitudinària Flashmob amb més de 12.000 participants, un sopar popular, un Escape Room Exterior i un macroconcert per tancar com cal un gran esdeveniment ple de valors i entreteniment.

La festa de les Dissantes és un acte organitzat per la Fundació el Maresme, entitat d’iniciativa social sense afany de lucre que promou i impulsa la inclusió social i la millora de la qualitat de vida de persones persones amb especials dificultats i necessitats complexes -principalment amb discapacitat intel·lectual-, de la comarca del Maresme i de les seves famílies.

• Festa solidària

Tots els beneficis obtinguts es destinen a projectes que milloren la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual del Maresme.

• Inclusió social

Les Dissantes construeixen un pont que apropa la discapacitat intel·lectual a la societat.

• Accessibilitat

Les Dissantes és un esdeveniment

inclusiu i accessible per a tothom.

Recordant les
Jo soc com tu 2022 – Vídeoclip
pantallazo vídeoclip dissantes 2022 _2
Dissantes 2022 – Flashmob