Iniciem-la-campanya-de-inscripcions-de-voluntariat-de-les-Dissantes-2022EMPLENA EL FORMULARI
Fes-te amb la samarreta
de les Dissantes 2022
Accedeix a la botiga
Aconsegueix la samarreta!
El cartell
Compte enrere Dissantes 2022
0Dies0Hores0Minuts0Segons

Què són les Dissantes?

Les Dissantes són un esdeveniment solidari que pretén visibilitzar el col·lectiu de persones amb discapacitat intel·lectual. Es realitzen cada any des del 2013, exceptuant l’any 2020 i 2021 degut a la pandèmia, formant part de la programació de les Santes, Festa Major de Mataró.

Són organitzades per la Fundació el Maresme, entitat d’iniciativa social sense afany de lucre que promou i impulsa la inclusió social i la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual.

Les Dissantes ofereixen 12 hores d’entreteniment per a tots els públics a través d’activitats i jocs infantils, una multitudinària flashmob amb més de 12.000 participants, un sopar popular i el macroconcert per tancar com cal un gran esdeveniment ple de valors i entreteniment.

Activitats i jocs infantils

Flashmob

Escape Room

Sopar popular

Concerts

Concert-Dissantes
Col·labora

Pots aportar el teu granet de sorra fent un voluntariat i participar en l’organització de les Dissantes.

Comptem amb tu!

• Festa solidària

Tots els beneficis obtinguts es destinen a projectes que milloren la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual del Maresme.

• Inclusió social

Les Dissantes construeixen un pont que apropa la discapacitat intel·lectual a la societat.

• Accessibilitat

Les Dissantes són un esdeveniment

inclusiu i accessible per a tothom.

0Dies0Hores0Minuts0Segons