Activitats i jocs d’en Santi

Els jocs d’en Santi van néixer l’any 2012 amb motiu del Projecte Santi i la primera edició de les Dissantes, organitzada per la Fundació el Maresme a la ciutat de Mataró. I, amb ella, hem anat creixent i formant una gran família de jocs per fer gaudir tant a persones adultes com a infants en aquest esdeveniment solidari i de plena inclusió: Dissantes familiar.

La Fundació el Maresme té com a missió l’acompanyament i l’atenció de les persones amb discapacitat intel·lectual de Mataró i Maresme. Les seves grans capacitats de treballar, de gaudir, d’ajudar i, en definitiva, de ser ciutadans i ciutadanes, calia fer-les arribar a la resta de la població.

Quina missió tenen els jocs d’en Santi?

Fer gaudir, principalment a totes les persones que participen a l’espai de les Dissantes familiar i en altres actes en els que col·labora la Fundació el Maresme.
Volem que tothom pugui apropar-se i jugar amb nosaltres, fent que a la festa hi hagi un espai on el joc lúdic i cooperatiu sigui el protagonista.
Els jocs gegants d’en Santi estan pensats per mostrar que la diferència no ens ha de separar, sinó tot el contrari.
Alhora, estan creats per impulsar i normalitzar la diversitat de les persones de la Fundació el Maresme.

Els jocs d’en Santi

Joc de les anelles