L’ESCOLA DE MÚSICA EL CARRERÓ, NOU COL·LABORADOR

La Fundació el Maresme i l’escola de música El Carreró signen un acord de col·laboració per l’elaboració de materials musicals d’en Santi.

Són ja quatre anys de Santi i moltíssims els materials i activitats que s’han dut a terme al voltant d’aquest entranyable personatge que representa la discapacitat intel·lectual. La seva vessant més pedagògica fa un especial èmfasi a les escoles de la comarca del Maresme, generant des de l’experiència i la professionalitat dels 50 anys de la Fundació el Maresme, un seguit de materials pedagògics que tenen com a objectiu que els més petits experimentin, juguin i creixin normalitzant la realitat del col·lectiu de persones amb discapacitat intel·lectual.

Aixi doncs, amb la col·laboració de l’escola de música El Carreró els continguts musicals d’en Santi i l’oferta d’activitats relacionades es veurà enriquida i potenciada per l’experiència i qualitat de l’escola; així mateix, l’alumnat podrà participar activament en la creació i l’enregistrament de les cançons infantils del personatge. Aquests continguts es podran descarregar lliurement a través d’aquesta web i acompanyaran la futura col·lecció de contes del personatge.

DESCARREGA LA NOTA DE PREMSA (PDF)