LA MÀGIA COM A MITJÀ TERAPÈUTIC

La primera sessió del curs de màgia s’ha dut a terme aquest dimecres 23 de setembre a càrrec de l’il·lusionista Carlos Fortuna, donant per engegat el cicle de 12 sessions d’una formació terapèutica adreçada a usuaris i treballadors de la Fundació el Maresme. Durant una hora i mitja, el grup format per onze persones vinculades amb la Fundació va fer la seva primera aproximació al món de la màgia, iniciant-se amb alguns trucs de cartes.

L’objectiu d’aquest curs és, a través de la màgia, poder oferir eines d’apoderament envers les persones amb discapacitat intel·lectual per potenciar la destresa manual, la capacitat de comunicació verbal i no verbal, la concentració, imaginació i fantasia, així com millorar l’autoestima i la confiança en un mateix.

Tot i que encara és massa aviat per poder demostrar tot el què es va aprenent, s’ha de dir que aviat podreu contemplar els resultats dels nous mags de la Fundació. De moment, però, és necessari el treball setmanal dels reptes proposats, per tal de practicar una bona posada en escena aconseguint una demostració màgica com la que va oferir el docent!

4 respostes

Els comentaris estàn tancats.