L’STO PERE PARERA COL·LABORA AMB EL RECAPTE D’ALIMENTS I LA CREU ROJA

Gràcies a la col.laboració i solidaritat dels treballadors i de les famílies de l’STO Pere Parera es va recollir durant el Recapte d’Aliments del passat mes de març la quantitat de 350 quilos de menjar, el qual està destinat a famílies en situació de vulnerabilitat que actualment atén la seu de la Creu Roja d’Argentona, Òrrius i Dosrius.

Aquest projecte es va iniciar aquest curs 2013-14 per tal d’assolir per una banda la consciència de la realitat que ens envolta i, per l’altra, per conèixer que podem tenir un paper actiu en aquesta societat. Per assolir-ho s’ha treballat amb els usuaris/àries la definició de crisi econòmica i les conseqüències que aquesta genera. La següent fase es va centrar en conèixer les campanyes de recollida d’aliments i en aquest cas la Creu Roja va participar amb nosaltres oferint una xerrada sobre el Banc d’Aliments. De la col·laboració amb aquesta entitat va néixer la proposta del Recapte d’Aliments, un projecte on han participat persones del Pere Parera juntament amb voluntaris de la Creu Roja i alumnes de l’institut d’Argentona i que ha permès d’una banda unir vincles entre ambdues entitats socials i d’altra banda s’ha aconseguit que les persones ateses al Pere Parera participin activament en una proposta que dóna suport al nostre entorn.

Els resultats del recapte han estat un èxit, així com l’assoliment dels objectius plantejats!