NOUS VINCLES DEL PROJECTE SANTI

El passat dissabte 31 de gener el Club Hoquei Mataró va fer un nou pas per involucrar-se en el dia a dia de la societat mataronina, traspassant les seves àrees esportives per desenvolupar una dimensió social, tot reconeixent la tasca que fan altres entitats de la ciutat.

Així doncs, establint un vincle amb el projecte Santi i mostrant una sensibilització per la integració de persones amb diversitat funcional, el club va fer entrega d’unes samarretes que lluiran durant els escalfaments el primer equip femení de hoquei amb la imatge d’en Santi sota el conegut lema “Jo sóc com tu”.

Va ser un acte emotiu on usuaris de la Fundació el Maresme van omplir la pista per acompanyar les noies del Club, tot ballant la coreografia de la flashmob “Jo sóc com tu 2014”. D’aquesta manera va quedar constància de l’enllaç entre les dues entitats i la importància d’apropar l’esport a les persones amb discapacitat intel·lectual.

Des del Projecte Santi i la Fundació el Maresme, el nostre sincer agraïment i els millors desitjos per tots els equips del Club!