JA TENIM LA “LA MONA D’EN SANTI 2017”

Ja tenim la Mona d’en Santi 2017, un dolç que enguany té un especial valor afegit: per primer cop, usuaris del SOI de la Fundació el Maresme han participat activament en el procés d’elaboració escrivint el lema del Santi, “Jo sóc com tu”, a la peça de xocolata que acompanya la figura icònica de la Fundació el Maresme.

La Mona, que té les tres versions de xocolata -negra, blanca i amb llet-, amaga una petita sorpresa en el seu interior i ja pot trobar a la botiga que Nougat té al carrer Sant Josep de Mataró. El 5% dels beneficis recollits amb aquesta campanya es destinaran de forma directa a la Fundació.

Un any més, la Fundació el Maresme compta amb el suport de la Pastisseria Nougat, que per quart any consecutiu dóna visibilitat a la icona de l’entitat i als valors que representa a nivell d’integració de les persones amb discapacitat intel·lectual.