PEP PLAZA DINAMITZARÀ LA “NIT DE GALA” DEL 50è ANIVERSARI

El 15 de novembre s’obre la venda anticipada de les entrades de la tradicional “Nit de Gala” de la Fundació el Maresme, l’espectacle cultural que tancarà els actes del 50è Aniversari de l’entitat. Comptarà amb la dinamització del polifacètic actor Pep Plaza i l’acompanyament musical de Tangerine Trio. El musical es representarà el dia 3 de desembre a les 19:30h al Teatre Monumental, coincidint amb el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat. Les entrades tenen un cost de 10€ en benefici de la Fundació. Poden comprar-se als Serveis Centrals de la Fundació el Maresme (Plaça dels Bous, 3), a Direcció de Cultura de l’Ajuntament de Mataró (C/ Sant Josep, 9) o bé de forma online a entrant a http://entradesculturamataro.cat . Qui no pugui assistir i vulgui col·laborar, també ho pot fer comprant una entrada amb seient “Fila 0”.

Un musical solidari que recorre 50 anys d’història

Adreçat a tots els públics, està protagonitzat per usuaris dels diferents serveis ocupacionals que conformen la Fundació. Es tracta d’un espectacle de caire musical que farà un recorregut pels 50 anys de la fundació i amb el qual es vol retre homenatge a aquesta llarga singladura.

Els diners recaptats serviran per impulsar projectes de millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual.

12 respostes

Els comentaris estàn tancats.