tobii_

PRACTIQUEM AMB LA MIRADA I EL MOVIMENT

Per tal de fomentar l’accessibilitat a la comunicació de les persones ateses a l’Entitat, durant aquest 2021 la Fundació el Maresme ha adquirit varis productes de la gama Tobii dinavox, una empresa sueca d’alta tecnologia que desenvolupa i ven softwares, dispositius de veu i productes per al control i seguiment ocular pensats per a persones amb discapacitat intel·lectual.

En el marc del programa “Practiquem amb la mirada i el moviment”, subvencionat per la Cospe 21-22, en total, s’han comptat xx PCEye i se n’han beneficiat xxx persones ateses.

Els PCEyess són uns seguidors oculars que es connecten per USB a una computadora o tablet Windows compatible. Entre d’altres beneficis, reemplacen el teclado y mouse convencionals pels ulls. Permeten navegar per la web, connectar-se a les xarxes socials, jugar, crear documents, etc.

La compra d’aquests productes ha estat possible gràcies a les subvencions per a projectes i activitats de les entitats – COSPE 21-22.