PROGRÉS SOCIAL AMB COMPLICITAT EMPRESARIAL

El dijous 20 d’octubre a les set del vespre, l’Ateneu de la Fundació Iluro s’omplia d’empreses i entitats col·laboradores amb el Centre Especial de Treball CEO del Maresme, convocades per compartir un acte organitzat amb la voluntat de reconèixer públicament les accions de compromís social.

L’acte, conduït pel director gerent de la Fundació el Maresme, Albert Vidal, s’iniciava amb la benvinguda de Pere Carles, president de la Fundació Iluro i Josep Morgades, president de l’entitat organitzadora. Tot seguit, l’expert en innovació i desenvolupament empresarial, Norbert Monfort, presentava la ponència “Ambientmanagement: del lideratge a la creació d’ambients”. Una petita càpsula formativa que va atraure l’atenció de tots els assistents, introduint conceptes d’innovació organitzativa a les empreses per conjugar entre diferents generacions, augmentar el compromís dels treballadors i ressaltar la transcendència de la missió.

A continuació, va arribar el moment més esperat de l’acte, el lliurament dels reconeixements, a càrrec d’usuàries de la Fundació el Maresme. En primer lloc, es va reconèixer el compromís continuat amb el Centre Especial de Treball CEO del Maresme a l’empresa mataronina Productes Codina “La Oca”. El reconeixement a la tasca d’inserció laboral de persones amb discapacitat intel·lectual va entregar-se a l’empresa tèxtil Hallotex. Per últim, la Fundació Alsina i Arenas i Baum de Bernis va recollir el reconeixement a la col·laboració incondicional amb els serveis i centres de la Fundació el Maresme.

Cap a dos quarts de nou del vespre, David Bote, l’il·lustríssim alcalde de Mataró, prenia el torn de paraula per cloure l’acte, fent un agraïment adreçat a la Fundació el Maresme per la tasca social que realitza a la ciutat, així com a totes les empreses i entitats compromeses socialment a nivell de serveis o inserció. Finalment, els assistents van gaudir d’una copa de cava servida pels cambrers del Servei Ocupacional d’Inserció de la Fundació.
Progrés social amb complicitat empresarial

(Recull d’imatges dels actes del 50è)

12 respostes

Els comentaris estàn tancats.