INAUGURACIÓ CENTRE A MASAYA

El passat 14 de novembre, el Grup de Cooperació Internacional de la Fundació El Maresme va participar a la inauguració del Centre Integral per a persones amb discapacitat de la ciutat de Masaya a Nicaragua.

El centre, gestionat per FRATER-Masaya amb la col·laboració de la Fundació, atendrà a 105 persones oferint: atenció psicosocial, diagnòstic i plans de capacitació/formació permanent, rehabilitació i fisioteràpia, inserció laboral i amb la voluntat de fomentar la conscienciació i sensibilització de la societat vers la complexa i difícil realitat d’aquest col·lectiu.

Fins al moment a la zona no existia cap recurs per a les persones amb discapacitat ni per a les seves famílies. D’aquesta manera, és un projecte capdavanter que, a través del Fons Català de Cooperació per al Desenvolupament, ha estat finançat gràcies a les aportacions de l’Ajuntament de Mataró i l’Ajuntament d’Alella.

La finalitat del Grup de Cooperació de la Fundació El Maresme és ajudar a impulsar i assessorar projectes per a la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat en l’àmbit de la cooperació internacional.