COMPROMÍS EMPRESARIAL I CONTINUAT DELS LABORATORIOS HARTMANN

El passat dimarts, 18 de desembre, vam fer una visita als LABORATORIOS HARTMANN per reconèixer el seu compromís empresarial i continuat amb la inclusió social de les persones amb Discapacitat Intel·lectual de la comarca a través del nostre Centre Especial de Treball, CEO del Maresme.

L’Albert Vidal, director general de la Fundació, i la Carme Martí, directora del CEO del Maresme, van lliurar a Jordi Guinovart, director general, i a Daniel Martin, director de recursos humans de l’empresa de productes sanitaris, un diploma i una figura de fusta d’en Santi amb la nostra frase emblema, el “Jo soc com tu”.

HARTMANN va ser una de les empreses reconegudes en el marc de la 2a Trobada “Progrés social amb complicitat empresarial”, un esdeveniment celebrat el passat 21 de novembre. La Trobada, de caràcter biennal, té com a objectiu reconèixer públicament totes les empreses del territori que col·laboren amb l’entitat des de diferents vessants i àmbits econòmics. Empreses compromeses a nivell social i amb complicitat amb l’entorn proper, que impulsen iniciatives solidàries en el seu dia a dia, i que generen noves oportunitats per a les persones amb discapacitat intel·lectual de la comarca del Maresme.

Per més anys de sinèrgies i col·laboracions conjuntes pel bé de la comunitat!