EL SOL DEL 10È ANIVERSARI DEL PERE PARERA

Com ja us hem anat informant, aquest 2018, el Servei de Teràpia Ocupacional Pere Parera està d’aniversari. Ja fa 10 anys des que, el juny del 2008, el primer grup ubicat provisionalment als barracons de les instal·lacions del Servei de Teràpia Ocupacional Jaume Isern es va traslladar al nou edifici ubicat al polígon industrial Can Negoci d’Argentona.

En el marc d’aquesta celebració, vam demanar a tots els departaments de la Fundació el Maresme que ens ajudessin a trobar el sol que il·luminaria i representaria aquest aniversari. Per aquest motiu, vam organitzar un concurs de dibuix que ha tingut un gran èxit de participació, amb més de 100 obres rebudes!

El dia de St. Jordi, la comissió d’actes del 10è aniversari va determinar quin era el guanyador: el dibuix de la Maria Piedad Blazquez, de la Llar Sta. Maria. Si cliqueu sobre el dibuix, podreu veure un recull de tots els dibuixos que hem rebut.

Us convidem a venir al taller a veure l’exposició de tots els sols que ens heu enviat, vigent fins a l’1 de Juny (aviseu-nos del dia que voleu venir). Moltes Gràcies a tots per la vostra participació!