SUPORT LEGAL GRATUÏT DE ROY ASSESSORS

Roy Assessors i la Fundació el Maresme han arribat a un acord per tal que les famílies amb persones amb discapacitat intel·lectual rebin assessorament gratuït en l’àmbit del copagament en els serveis socials.

La nova normativa, emmarcada en la llei de la dependència, incideix de forma significativa en el copagament que han d’assumir les persones amb discapacitat que siguin receptores de serveis de residència, llar-residència i centre de dia. La complexitat en la fórmula del càlcul que determina el cofinançament a assumir per part de la persona amb discapacitat, així com la necessitat d’entendre en la seva totalitat la nova normativa, ha fet que diferents famílies de persones ateses a la Fundació el Maresme posessin de manifest la necessitat de rebre assessorament jurídic-fiscal.

En aquest sentit, s’ha arribat a un acord per tal que durant els propers 2 mesos, les famílies amb usuaris atesos a la Fundació el Maresme puguin ser ateses per juristes i assessors fiscals per plantejar qualsevol dubte i rebre assessorament sobre l’impacte econòmic que aquesta nova normativa tindrà a nivell familiar.

Aquesta col·laboració referma el compromís que anualment té Roy Assessors amb la Fundació el Maresme. El proppassat mes de març Roy Assessors va fer un donatiu de 6.000 euros que va ser l’estalvi en paper generat l’any 2014 pel fet d’enviar les nòmines en format digital a la major part de les empreses clients de la gestoria. Una acció amb un clar benefici mediambiental i, alhora, amb repercussió social.

1 resposta

Els comentaris estàn tancats.