TERÀPIA DEL SO A L’STO PERE PARERA

El divendres 12 de juny a l’STO Pere Parera vam poder conèixer i gaudir d’unes sessions de teràpia del so, de la mà de la terapeuta Empar Torres.

La teràpia del so és una tècnica que utilitza diferents bols tibetans, complementats amb altres instruments com gongs i tingshes (campanetes tibetanes). A partir del so i de la vibració d’aquests instruments s’indueix a un estat de relaxació profunda i de consciència tranquil.la. És un massatge energètic que promou l’alliberament de tensions i dolors físics i emocionals, un reequilibrament harmònic integral i un estat general de pau.

Al matí van ser els educadors els que van viure aquesta experiència, de dues hores. A la tarda els participants de la sessió van ser un grup de nou d’usuaris. Cadascú va tenir unes reaccions i vivències ben personals i gratificants, que vam poder expressar tant amb la veu com amb el cos.

Des d’aquí volem agrair la col·laboració i la bona predisposició de la terapeuta Empar Torres, que de manera totalment desinteressada ens va oferir aquesta interessant experiència vivencial!

1 resposta

Els comentaris estàn tancats.