THE MERYL COMPANY CONTRACTA EL CEO DEL MARESME I DONA 400 MASCARETES

El Servei de Manipulats del CEO del Maresme compta amb un nou client, The Meryl Company, empresa ubicada a Blanes especialitzada en la producció i venda de fibres sintètiques d’alta qualitat i altres derivats de productes químics, líder mundial del sector des de fa 20 anys.

L’empresa de la Selva ha encarregat al centre especial de treball de la Fundació el Maresme la manipulació de les seves màscares higièniques reutilitzables de teixit antimicrobià Meryl Skinlife Force, rentables 100 vegades. Aquestes mascaretes inhibeixen la proliferació de virus i bacteris en el teixit i la seva propagació per l’aire en no alliberar microfibres. Cuiden la pell i garanteixen el comfort durant tot el dia.

Agraïm a The Meryl Company el seu compromís social: per la confiança dipositada en els serveis empresarials del CEO del Maresme, per impulsar l’ocupació a persones en situació de vulnerabilitat i per la donació solidària de 400 mascaretes als professionals del centre especial de treball. Moltíssimes gràcies, també, per incloure’ns en el vostre vídeo promocional.