“UN NADAL PER COMPARTIR”

Un any més el grup d’Assessors d’il·lusions de la Fundació el Maresme són els protagonistes de la campanya de Nadal de l’Ajuntament de Mataró.

Sota la idea de la voluntat de compartir el Nadal amb els altres, el Comerç de Mataró, els Mercats municipals, la Fira de Pessebres i Ornaments de Nadal, la Fira Artesana de Nadal, els restaurants i promotors d’activitats culturals i tradicionals, s’uneixen per felicitar el Nadal no només als mataronins i mataronines sinó que també als “nostres veïns”.

L’objectiu de la campanya no només se centra en difondre els principals atractius de la ciutat durant les festes, sinó que també és una crida per conscienciar i demostrar la importància d’integrar les persones amb discapacitat. Així doncs, aquest any el grup d’usuaris de la Fundació, els Assessors d’il·lusions, són els encarregats de repartir la seva il·lusió entregant les felicitacions de la ciutat en format de targetes postals.

VÍDEO CAMPANYA “UN NADAL PER COMAPRTIR”

VEURE NOTÍCIA AJUNTAMENT DE MATARÓ

VEURE NOTÍCIA EL PUNT AVUI