VIa FESTA DE LA PRIMAVERA

El dia 9 de maig els del STO Pere Parera vam celebrar la VIa Festa de la Primavera. Aquesta vegada en una nova ubicació: l’’Hort del Rector del Centre Parroquial d’Argentona.

Durant el matí vam gaudir d’una passejada matinal per les Fonts d’Argentona pels “més àgils”, guiats pel Gil Mas, Tècnic d’Esports de l’Ajuntament d’Argentona; d’una passejada més curta pels “més pausats” anant xino-xano fins a la Font Picant i tornar; i d’un Taller sobre els ocells de la comarca, portat per en Raúl Calderón (monitor del SOI).  Mentrestant un grup preparava el dinar: botifarres a la brasa i pa amb tomàquet.

El dinar per tots plegats, dins l’Hort del Rector va ser molt distès i festiu. Érem més de 120 persones i el lloc molt acollidor i agradable.

Després de dinar va venir l’activitat estrella: vam veure una pel·lícula a la sala de cinema del “Centru”, just al costat d’on vam dinar. La pel·lícula, molt adient: “L’illa de Nim”, ens presentava una aventura envoltada de natura i fauna.

Des d’aquí volem agrair totes les facilitats que se’ns va donar per poder gaudir d’aquest nou espai, del cinema del “Centru” i de la col·laboració de l’Ajuntament.

Va ser una gran festa!