“L’ECOTENDA” D’ALUMNES DE L’ESCOLA LA LLÀNTIA

Avui, l’STO Jaume Isern de la Fundació el Maresme ha rebut la visita de 26 alumnes de 5è curs de primària de l’Escola La Llàntia de Mataró. Han vingut acompanyats de dos mestres per tal de conèixer quins productes d’artesania realitzen en el Centre Ocupacional les persones ateses amb discapacitat intel·lectual.

Els alumnes han creat una cooperativa que es diu Ecotenda, i han elaborat productes artesanals que vendran a la fira de Mataró el pròxim divendres 9 de juny, i volen destinar una petita part dels beneficis a la Fundació el Maresme.

Els nois i les noies de l’escola La Llàntia estaven molt motivats, donat que han gaudit d’un contacte molt positiu amb les persones amb discapacitat de l’STO Jaume Isern, les quals han estat molt orgulloses de mostrar els productes que realitzen.

Mireu quin bon intercanvi!