XERRADA ESPORTIVA DEL “Club FEM” AL PERE PARERA

El passat dimecres, dia 1 de març, els responsables del Club FEM van impartir una xerrada al centre ocupacional Pere Parera sobre l’Esport i la seva importància en el dia a dia. Aquesta activitat s’emmarca dins les xerrades sobre temes d’interès proposats per a les persones ateses al servei de teràpia ocupacional Pere Parera de la Fundació el Maresme.

En acabar la mateixa, es van repartir fulls informatius sobre els esports que en aquest moment realitza el Club FEM i alhora obrir la possibilitat de fer un tast esportiu abans de formalitzar la possible inscripció.

Amb aquesta xerrada, esperem haver engrescat els usuaris a realitzar més activitat física -sigui reglada o no reglada-, tan saludable per a la seva salut i el seu benestar en general.