Gran Recapte 2017 6

55 VOLUNTARIS PARTICIPEN EN EL GRAN RECAPTE 2017

Un any més, usuaris dels diferents Serveis de Teràpia Ocupacional de la Fundació el Maresme van col·laborar aquest dissabte passat, 2 de desembre, a 9 supermercats (8 de Mataró i 1 d’Ocata) en la recollida d’aliments per al Gran Recapte 2017.

L’any passat, vàries persones de l’STO Jaume Isern ja van participar com a voluntaris, i l’experiència va ser tant positiva i enriquidora que, a través de Responsabilitat Social Corporativa, es va fer la proposta a d’altres departaments de la Fundació, i enguany també hi van voler col·laborar.

En total, hi van participar 55 voluntaris (11 monitors i 44 usuaris) dels STO Can Targa, Pere Parera, Jaume Isern i Sureres, així com del SOI, del SEFI i de la Llar Santa Maria, i el voluntariat es va fer al següents supermercats: Mercadona, Simply Market, Consum, Lidl i Sorli.