pràctiques curs auxiliar de restauració incorpora_5

10 PERSONES AMB DISCAPACITAT INTEL.LECTUAL, AMB FORMACIÓ ESPECÍFICA EN EL SECTOR DE LA RESTAURACIÓ

Una desena de participants del Servei de Formació i Inserció – SEFI de la Fundació el Maresme acaben de finalitzar el període de pràctiques del curs d’Auxiliar de Restauració i Menjadors Col.lectius a diferents restaurants i escoles del Maresme, una formació que va arrencar el passat mes d’abril i que s’emmarca en el Punt de Formació Incorpora de Fundació “la Caixa” i que compta amb el suport del Gremi d’Hostaleria i Turisme de Mataró i Maresme, on s’ha realitzat la formació.

Aplaudim que existeixin projectes com aquest, ja que permeten a les persones amb capacitació laboral obtenir una titulació i una formació específica, incrementant així les possibilitats d’inserció en una empresa ordinària.

Felicitats a tots i a totes!