Formació a bricodepot_punt formatiu incorpora_fundació el maresme 8

FORMACIÓ EN REPOSICIÓ I ATENCIÓ AL CLIENT A BRICODEPÔT – PUNT FORMATIU INCORPORA

Des del Servei de Formació i Inserció SEFI seguim apostant per la formació en les empreses.

Brico Depôt Cabrera ens ha obert les portes perquè els i les alumnes del curs de Logística i Reposició del Punt Formatiu Incorpora puguin experimentar en un entorn laboral real.

Durant aquest mes de juliol i gràcies als professionals de Brico Depôt Cabrera, els i les alumnes han pogut desenvolupar tasques pròpies de reposició i atenció al client.

Des de la Fundació el Maresme seguim obrint camí de la mà de grans empreses com Brico Depôt i els seus equips humans. És per això que agraïm als i les professionals de la companyia la seva dedicació i compromís social i laboral amb les persones participants del Servei de Formació i Inserció de l’Entitat.