RECAPTEM 1.403€ PER A LA MARATÓ DE TV3

Ahir, 11 de desembre, el centre ocupacional Can Targa va organitzar, un cop més, una exitosa jornada solidària a El Masnou per recaptar diners per a La Marató de TV3, que enguany se centra en la investigació de les malalties minoritàries. En total, es van recaptar 1.403€! Els diners es van recaptar amb el sorteig de 23 lots de Nadal preparats amb productes donats per famílies i la venda de roba d’ocasió cedida per diferents establiments i comerços.

Des de les 12h i fins les 14h, la Marcelina Monteys d’El Masnou va acollir diverses activitats lúdiques gràcies a la participació i col·laboració de famílies, professionals i persones ateses als diferents centres ocupacionals, així com de la comissió de Jocs d’en Santi. Com ja és habitual, la jornada es va tancar amb la flashmob del Jo soc com tu d’aquestes Dissantes.

Aquesta activitat la va iniciar Can Targa fa cinc anys a través del Comitè de Responsabilitat Social Corporativa de la Fundació el Maresme i, mica en mica, s’hi han anat sumant la resta de centres ocupacionals, esdevenint un gran exemple de col·laboració entre diferents serveis de l’Entitat i les famílies.

Orgullosos d’aquest treball comunitari i del donatiu de 1.403€ per a la Marató de TV3! Moltes gràcies a totes i cadascuna de les persones que ho han fet possible!

Aquí us deixem la relació dels números premiats en el sorteig de Lots de Nadal:

Lot 1: 746

Lot 2: 1054