PRIMER ANY GRÀCIES A TU!

“El bosc, a nivell d’arrels, no el podem veure com un conjunt d’arbres, sinó com un únic ens. La unitat fonamental és la relació i la interrelació”. Amb frases inspiradores com aquestes, Manel Muntada, expert en gestió del coneixement, desenvolupament i canvi organitzatiu, va compartir ahir, 17 de desembre, el seu coneixement amb nosaltres un any després de l’inici del Marc Estratègic 2022 i en plena transformació model organitzatiu de la nostra Entitat. Altres frases remarcables que van fer reflexionar molt a tot l’auditori:

– “En ple segle XXI, encara mirem el món des d’una visió cientista i individualista pròpia del segle XVII”
“Si aixeques la catifa de l’organització, veuràs com la gent es transmet el coneixement. Conversar no és perdre el temps, és compartir-lo i compartim coneixement. Si volem promoure el treball corporatiu hem de promoure les converses.”

Durant l’acte de seguiment del marc estratègic, que va tenir lloc a les instal·lacions de l’Escola l’Arboç, també es van exposar projectes posats en marxa durant aquest 2019 dins el nou rumb que estem construint entre tots i totes:

• Acompanyament a l’Envelliment
  • 3Rplats i Gots
  • La Cantina i més
  • Referents Tècnics
  • Espai de reflexió Ètica
  • Coneixement i defensa dels Drets
  • Nou model Organitzatiu

La trobada també va estar marcada per la interacció digital en viu per escoltar la veu de tots els assistents i es va tancar amb un petit piscolabis de Nadal.

E N T U S I A S M A T S amb confiança i esperança!