700 PERSONES VIBREN AL TEATRE MONUMENTAL AMB LA NIT DE GALA 2019

La Nit de Gala és un dels actes solidaris anuals més importants de la Fundació el Maresme i s’emmarca dins els actes commemoratius del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat. Enguany, l’acte s’ha celebrat el divendres 29 de novembre a les 20h al Teatre Monumental tenint com a tema central l’espectacle familiar “El llarg viatge de l’arc de Sant Martí”, una adaptació teatral de l’obra de Noè Rivas, músic, animador i creador d’espectacles familiars i infantils, un espectacle inclusiu protagonitzat per persones dels diferents centres ocupacionals de l’Entitat acompanyats d’alumnes de l’Institut Maremar d’El Masnou i l’Escola Municipal de Música de Mataró (EMMM).

L’espectacle ha estat tot un èxit i, sobretot, una clara demostració que la inclusió és una realitat quan hi ha l’acompanyament i les ganes de fer-la possible. Un teatre ple de gom a gom va gaudir i vibrar d’emoció amb la interpretació dels nostres artistes, amb la implicació i complicitat dels alumnes de l’IES Maremar del Masnou i amb la magnífica música interpretada pel combo i la coral de l’EMMM.

Felicitats a tots els centres ocupacionals i professionals de la Fundació el Maresme que han treballat dur durant mesos per regalar-nos aquesta representació teatral inclusiva. Agrair, també, a Noè Rivas per deixar-nos adaptar el seu conte, carregat de valors i reflexions entorn les capacitats, i per fer-nos de narrador. A l’Institut Maremar, pels meravellosos decorats i per la seva sensibilitat i complicitat actuant amb nosaltres. Molt agraïts, també, a l’EMMM per crear per a nosaltres la millor banda sonora possible!

Infinites gràcies a les 700 persones que heu compartit amb nosaltres aquest llarg viatge, exhaurint les entrades del teatre i fent-nos viure una nit impossible d’oblidar.

Gràcies, també, a l’Obra Social la Caixa, a Cabré i Junqueras i a Cultura de Mataró pel vostre compromís social amb les persones amb discapacitat intel·lectual contribuint a fer realitat aquesta Nit de Gala 2019.

En definitiva, MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTS I A TOTES per fer Fundació Maresme!

Compartim algunes fotografies de l’espectacle. En breu crearem un enllaç amb tota la col·lecció a l’apartat “fotografies i vídeos” del web: