LA FUNDACIÓ EL MARESME ARRENCA UN NOU MODEL ORGANITZACIONAL

Després de 10 mesos de treball col•lectiu, demà, 15 de juliol, arrenquem molt il•lusionats un nou model organitzacional basat en l’autoorganització i l’autogestió. Un model definit per més de 350 persones que vol deixar enrere els models organitzatius tradicionals i jeràrquics.

Apostem per un model de decisions compartides, on la veu dels i les professionals que atenen al nostre col•lectiu estigui més present a la gestió global de l’Entitat. Un model que integri i reconegui els diferents coneixements. Un model on els lideratges i l’estratègia aflorin des de tota l’organització.

Com a entitat d’economia social i solidària, volem que el treball sigui quelcom més que un sou, que tingui un sentit més trascendent per poder contribuir a crear un món millor; fomentant la governança democràtica, l’escolta activa, la humilitat i el reconeixement de la diversitat.

Per això demà, 15 de juliol, posem en marxa un dels cinc eixos del nostre Marc Estratègic 2022, il•lusionats i convençuts que aquest nou model organitzacional serà la millor manera per donar resposta als reptes i a la complexitat que viurem.

Perquè JUNTS CONSTRUÏM FUTUR!!

Actius i actives en la transformació de la societat!!