EL BRESSOL DE LA FUNDACIÓ

El passat dia 15 de febrer, la Fundació el Maresme, dins els actes de celebració amb motiu del 50è aniversari de l’entitat, va organitzar una taula rodona  “EL BRESSOL DE LA FUNDACIÓ. Els seus orígens a mitjans dels anys 60 i el pas de Patronat a Fundació”. Hi van participar: Àngels Armengol, Vicenç Conca i Josep Bermúdez, moderats per Jaume Calsapeu.

La sala de la  biblioteca Antoni Comas es va omplir de familiars i treballadors per a recordar aquests 50 anys d’existència de la Institució.

Va ser un reconeixement a les persones que van saber unir-se per aplanar el camí i constituir,  la primavera de 1996, la comissió gestora de l’incipient Patronat, i també va ser un deure de gratitud envers les persones que van iniciar la professionalització dels serveis i el pas de Patronat a Fundació.

Va servir per reforçar un passat molt present per a tots aquells que formem part de la Fundació, les persones ateses, les famílies, l’equip de professionals i els òrgans directius.