CALENDARI SOLIDARI 2016

El 3 de desembre, amb motiu del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, es va iniciar la venda del Calendari Solidari 2016.

Aquest any el tema principal del calendari és la commemoració del 50è aniversari de la Fundació que se celebrarà al llarg del 2016 amb diversos actes i activitats, en el qual han participat tots els centres de l’entitat. Alhora, s’ha editat el calendari amb l’objectiu de recollir fons per a subvencionar nous projectes de l’entitat i, en definitiva, poder millora la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual usuàries dels serveis de la Fundació el Maresme. Per la seva impressió s’ha comptat amb la col·laboració de diversos comerços i empreses.

Si esteu interessats en compartir els 366 dies del 2016 amb nosaltres, podeu aconseguir el calendari per un preu de 5€ als diferents departaments de l’entitat i a les oficines de la Plaça dels Bous.