NIT DE GALA “TRUCS I MÀGIA”

El Teatre Monumental de Mataró ha acollit, per tercer any consecutiu, la Nit de Gala de la Fundació el Maresme, enguany protagonitzada per l’il·lusionista Carlos Fortuna. Amb el títol “Trucs i màgia” s’ha realitzat un espectacle que ha inclòs trucs amb globus, llibres màgics, bitllets, cartes i, fins i tot, escapisme, tots ells realitzats o dinamitzats per nois, noies i professionals de la Fundació el Maresme.

La gala ha estat el resultat final d’un curs de màgia que tots els components de l’espectacle han estat realitzant durant quinze sessions, establint un primer contacte amb la màgia com a element terapèutic.

Els números de màgia han servit per donar el tret de sortida de la celebració del 50è aniversari de la Fundació el Maresme, un aniversari que de cara al 2016 s’espera celebrar amb molta il·lusió.

Finalment, la nit s’ha tancat amb les actuacions musicals que el grup Trobades de l’Associació Entramat de Mataró va regalar a la Fundació en motiu del seu aniversari.

Des de la Fundació es vol fer un especial agraïment a totes les persones que van assistir a la gala, així com aquelles que ho van poder seguir en directe gràcies al servei que va oferir m1TV.

VEURE IMATGES DE LA NIT DE GALA 2015

VEURE VÍDEO DE LA RETRANSMISSIÓ EN DIRECTE m1TV

1 resposta

Els comentaris estàn tancats.