CAMINANT SOLIDÀRIAMENT AMB L’ARBOÇ

El diumenge 1 de maig va tenir lloc la tercera edició de la Caminada Solidària organitzada per l’AMPA de l’Escola d’Educació Especial l’Arboç, amb el suport de la Fundació el Maresme, aconseguint un èxit de participació, aquest any amb 1.700 participants!

Aquesta iniciativa té l’objectiu recaptar fons per a destinar a activitats i material específic pels alumnes de l’escola, nens i nenes amb pluridiscapacitat de la comarca del Maresme.
Amb els beneficis obtinguts l’any passat, a la caminada del 2015, es van poder subvencionar els serveis d’autobusos i furgonetes adaptades per a sortides i excursions dels alumnes, material de fisioteràpia, taller de musicoteràpia, taller de massatge sonor, l’espectacle de pallassos per a la festa de final de curs i un espectacle de teatre que serà la clausura del present curs escolar.

Des de la Fundació el Maresme i l’escola l’Arboç donem les gràcies en primer lloc a l’AMPA pel gran esforç organitzatiu, a tots els particulars, empreses i entitats que heu col•laborat d’una manera o altra en aquesta iniciativa solidària, a tots els voluntaris i a tots els participants que vareu caminar junts per assolir un any més fer pinya al voltant dels alumnes de l’Arboç. Moltes gràcies a tots!

3 respostes

Els comentaris estàn tancats.