“VIATGERS INTRÈPIDS” AMICS DE LA LECTURA!

La setmana passada es va fer el tancament del Club de Lectura Fàcil organitzat des de la biblioteca popular de la Fundació Iluro juntament amb la Fundació el Maresme.

En Dani, en Jordi, l’Alberto, en Jaume, la Imma i l’Aida, són els sis nois i noies de la Fundació el Maresme que, amb la Maria i l’Anna, voluntàries del Fundació Iluro, formen aquest grup. Ells mateixos s’anomenen “Amics de la lectura. Viatgers intrèpids”, i diuen ser un grup d’amics que es troben per llegir.

El grup es va iniciar al mes de novembre i fins ara han llegit 5 llibres: L’escarbat d’or, Dr. Jekyll and Ms. Hyde , El fantasma de Canterville i La volta al món en 80 dies. Tots els llibres que han llegit han estat editats en lectura fàcil, és ha dir, han estat resumits i realitzats amb llenguatge senzill i clar, de manera que poden ser accessibles a tothom, en especial a les persones amb dificultats lectores.

Ara estan llegint El misteri de l’habitació groga, i volen deixar per l’estiu i el curs vinent l’Odisea d’Homer.  I així ho han decidit: no fer vacances i seguir viatjant pel món de la lectura!

6 respostes

Els comentaris estàn tancats.