OBRIM LES PORTES DE LA FUNDACIÓ

Un centenar de persones han visitat els centres i serveis de la Fundació el Maresme en les seves jornades de portes obertes.

En el marc del 50è aniversari de la Fundació el Maresme, l’entitat ha organitzat unes jornades de portes obertes distribuïdes en quatre dies diferents oferint la possibilitat a totes les famílies, professionals, usuaris i a qualsevol persona interessada, poder apropar-se i conèixer l’activitat realitzada a cada centre. I així ha estat, més enllà de visitar les parets i edificis, els participants han pogut gaudir de visites personalitzades coneixent de primera mà com s’organitzen i funcionen els serveis.

Des de la Fundació volem agrair a totes les famílies, usuaris i professionals que han vingut així com a les 25 persones del Taller Horitzó de la Fundació Marpi que han visitat el Servei de Teràpia Ocupacional Pere Parera.

3 respostes

Els comentaris estàn tancats.