COM HAN DE SER LES RELACIONS AFECTIVES?

El passat dilluns 4 d’abril el Programa de Suport a l’Autonomia a la Pròpia Llar de la Fundació va organitzar una xerrada formativa oberta als usuaris del mateix servei, als del Centre Especial de Treball –CEO del Maresme- i als del Servei Ocupacional d’Inserció sobre les relacions afectives.

Amb el títol “Com han de ser les relacions afectives perquè ens facin feliços?”, Laia Alemany i Vicki Bernadet van dur a terme una sessió molt dinàmica per tal de poder pensar en els propis sentiments i desitjos a nivell de parella, amistats i família i veure quines relacions són les que ens fan feliços i ens permeten establir vincles sans i poder distingir-ho de les que ens poden fer mal. A més, la pròpia Vicki Bernadet, fundadora de la Fundació Vicki Bernadet, entitat especialitzada en el treball amb persones que han patit abusos i assetjament sexual, va exposar-ho tot d’una manera propera a partir de la seva pròpia experiència.

Des de la Fundació volem agrair aquesta ponència que ha pogut sensibilitzar a moltes de les persones que atenem als diversos centres i serveis.

4 respostes

Els comentaris estàn tancats.