PROJECTE CONJUNT AMB FUNDACIÓ DAINA

Fundació el Maresme ha signat un conveni de col·laboració amb la Fundació Daina, que pertany a la Societat Protectora d’Animals de Mataró (spAm).

Aquest conveni, signat el 16 de setembre, té com a objectiu la creació, difusió i venda de productes de marxandatge. Per una banda, Fundació el Maresme serà l’encarregada de la primera fase de creació de productes i, per l’altra, la difusió i venda d’aquests anirà a càrrec de la Fundació Daina. Al final del procés, ambdues fundacions es beneficiaran del 50% de l’aportació econòmica que s’aconsegueixi amb la seva venda.

A part de la generació de recursos propis, que es vendran en fires i actes solidaris o espais de les dues Fundacions, un altre objectiu implícit en aquest acord és la possibilitat de difusió de la tasca que realitzen les dues entitats mataronines des de fa molts anys.